Αναγνώστες

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

La Rosche-Posay Anthelios : Η αγαπημένη μου αντιηλιακή κρέμα!

Κορίτσια μου γεια σας!!

Τι υπέροχη μέρα η σημερινή; Μας θύμισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πως το καλοκαιράκι είναι ήδη πολύ - πολύ κοντά μας! Γενικά , έχω μια τρέλα με αυτή την εποχή , οπότε όπως ίσως φαντάζεστε   αυτές οι μέρες είναι η καλύτερή μου!! 


Γι' αυτό λοιπόν όπως σας υποσχέθηκα το πρωί και στο Facebook , το σημερινό ποστ , θα είναι άκρως καλοκαιρινό. Θα σας μιλήσω για την αγαπημένη μου αντιηλιακή κρέμα προσώπου La Rosche-Posay ANTHELIOS  με δείκτη προστασίας 50+. Γενικά δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλα προϊόντα από τη συγκεκριμένη εταιρεία αλλά είναι κάτι που σκοπεύω να κάνω με βάση το πόσο ικανοποιημένη είμαι από το συγκεκριμένο προϊόν ( άρα λογικά και κάποια άλλα καλλυντικά της λογικά θα με καλύπτουν) αλλά και επειδή έχω διαβάσει πολλά θετικά σχόλια στα διάφορα blogs  που παρακολουθώ.

Επανέρχομαι.  Τη χρησιμοποιώ  λοιπόν περίπου ένα χρόνο και από τις πρώτες μέρες τη λάτρεψα. Γενικά , έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές  αντιηλιακές προσώπου ,  λόγω της ακμής που είχα παλιότερα και φροντίζω πάντα να χρησιμοποιώ αντιηλιακή κάθε μέρα , όλες τις εποχές του χρόνου. Φυσικά πολύ περισσότερο το καλοκαίρι και με όσο το δυνατόν υψηλότερο δείκτη προστασίας (κατάλοιπο και αυτό της ακμής) γιατί προσέχω για να έχω! :-)

Στο θέμα μας τώρα : 

Λίγα λόγια για την κρέμα : Πρόκειται για μια κρέμα με υψηλή προστασία  από τις ακτίνες UVA και UVB, χωρίς άρωμα και Paraben , ιδιαιτέρως ανθεκτική στο νερό και κατάλληλη για κανονικές έως μικτές επιδερμίδες. Προστατεύει το δέρμα από τα ηλιακά εγκαύματα , από τις αντιδράσεις του δέρματος και τις κυτταρικές αλλοιώσεις από τις ακτίνες UV. 

Τι ξεχώρισα εγώ : Καταρχήν μου αρέσει πολύ το μπουκαλάκι της. Δεν είναι σωληνάριο κι έτσι μπορώ να ελέγξω την ποσότητα που θέλω να χρησιμοποιήσω. Με τα σωληνάρια σχεδόν πάντα βγαίνει περισσότερη ποσότητα από αυτή που θες να χρησιμοποιήσεις η οποία καταλήγει ή στην πετσέτα ή στο χέρι σου! Το δεύτερο συν , και πολύ βασικό για μένα , είναι η υφή της. Ρευστή , μη λιπαρή , απλώνεται πολύ εύκολα στο πρόσωπο χωρίς να αφήνει "ασπράκια"  και μετά από λίγα δευτερόλεπτα , αισθάνεσαι σα να μην τη φοράς. Επιπλέον , δεν φεύγει με τον ιδρώτα  με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερη διάρκεια και φυσικά καλύτερο απότελεσμα. 

Το προϊόν θα το βρείτε αποκλειστικά στα φαρμακεία ή στα online φαρμακεία που συνήθως οι τιμές τους είναι οικονομικότερες. 

Αυτά είχα να σας πω για το must και του φετινού μου καλοκαιριού!!! Εσείς  την έχετε χρησιμοποιήσει; Αν όχι ποια χρησιμοποιείτε;  Θα περιμένω να δω και τις δικές σας απόψεις.

Καλά να περνάτε και υπόσχομαι το επόμενο ποστ να γίνει πιο σύντομα απ' ότι τα προηγούμενα!
Σας φιλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου