Αναγνώστες

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Αναζωογονητική μάσκα μαλλιών με ελαιόλαδο και μέλι!

Κοριτσάκια μου γεια σας!!

Η αλήθεια είναι πως σας άφησα πολλές μέρες χωρίς πόστ , αλλά πραγματικά η εβδομάδα που μας πέρασε ήταν από τις πιο κουραστικές που έχω περάσει ποτέ μου και ο χρόνος μου ήταν ελάχιστος. 

Σήμερα όμως που είναι Παρασκευή βράδυ , θα του δώσω να καταλάβει!! 

Σ' αυτό το ποστ θα σας γράψω για την πρώτη μου εμεπιερία - επαφή με χειροποίητη μάσκα μαλλιών. Ψάχνομαι καιρό με home made μάσκες ή scrubs κι έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω μια μάσκα αναζοωγόνησης για τα μαλλιά με 2 από τα πιο απλά ( αλλά θαυματουργά) υλικά που υπήρχαν στην κουζίνα μου : λάδι και μέλι!


Ανακάτεψα δυο κουταλιές της σούπας μέλι και 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο , μέχρι να ομογενοποιηθούν πολύ καλά. Άπλωσα το μείγμα στα μαλλιά μου και τα κάλυψα με μια πλαστική μεμβράνη για 15 λεπτά περίπου ( και λίγα λεπτά παραπάνω να την αφήσετε , ακόμη καλύτερα).

Στη συνέχεια , ξέπλυνα  πολύ καλά τα μαλλιά μου  και τα έλουσαε με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ συνήθως.

Ανακάλυψα τυχαία αυτή τη μάσκα ξεφυλλίζοντας κάποιο περιοδικό. Εκείνη την περίοδο τα μαλλιά μου έδειχναν αρκετά ταλαιπωρημένα και με το δίκιο τους ( πιστολάκι , ψαλίδι, γυμναστήριο σχεδόν σε καθημερινή βάση). Είχα χρησιμοποιήσει βέβαια διάφορα προϊόντα styling για την επανόρθωση τους , χωρίς όμως να δω κάποιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα. Κι έτσι σκέφτηκα πως δεν είχα να χάσω τίποτα  , δοκιμάζοντας και αυτό.


Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Τα μαλλιά μου δείχνουν απίστευτα λαμπερά και καθόλου ταλαιπωρημένα . Χρησιμοποιώ τη μάσκα αυτή περίπου ένα μήνα και πάνω κάτω 2 φορές την εβδομάδα.


Εσείς φτιάχνετε μάσκες για τα μαλλιά σας ή άλλα σκευάσματα από φρούτα;

Θα περιμένω και τις δικές σας απόψεις!!
Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!
Σας φιλώ γλυκά!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου