Αναγνώστες

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

CINEMA BY YVES SAINT LAURENT


Κορίτσια γεια σας!!!
Χρόνια Πολλά!!! Χριστός Ανέστη!!! Πώς τα περάσατε το Πάσχα; Ξεκουραστήκατε; Εγώ πάρα πολύ και να σας πω την αλήθεια το είχα πολύ μεγάλη ανάγκη! Γενικά πέρασα πολύ όμορφα. Συνάντησα αγαπημένους μου φίλους , βόλταρα χωρίς το άγχος του ωραρίου και του πρωινού ξυπνήματος και γενικά έκανα πράγματα που είχα καιρό να κάνω.

Φυσικά , λόγω και των ημερών, είπα να κάνω και κάποια μικρά δωράκια στον εαυτό μου , χιχι!!! Και μιας που όλη την προηγούμενη εβδομάδα τα Hondos Center είχαν έκπτωση 35% στα αρώματα είπα να επωφεληθώ από αυτή την προσφορά. Και δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να επιλέξω!

Αρχικά να σας πω , πως δε χρησιμοποιώ κάποιο συγκεκριμένο άρωμα και γενικά δε δοκιμάζω εύκολα καινούρια αρώματα. Είμαι λίγο δύσκολη θα έλεγα σε αυτό το θέμα. Προτιμώ να χρησιμοποιώ τα ήδη δοκιμασμένα σ’ εμένα και ανάλογα με την περίσταση και τη διάθεση να χρησιμοποιώ αυτό που νομίζω πως ταιριάζει.

Με τα αρώματα ( και τα καλλυντικά) του Yves Saint Laurent έχω τρέλα εδώ και χρόνια.  Τρελαίνομαι για τις συσκευασίες τους αλλά και για το πώς μυρίζουν επάνω μου. Ήμουν σε μεγάλο δίλλημα για το αν θα επιλέξω το καινούριο του άρωμα  το MANIFESTO αλλά για το λόγο που σας είπα και πιο πάνω , επέλεξα να προτιμήσω την αρχική μου επιλογή , δηλαδή το Cinema.

Λίγα λόγια για το άρωμα : To Cinema από τον Yves Saint Laurent είναι ένα ανατολίτικο άρωμα για γυναίκες και κυκλοφόρησε το 2004. Ο αρωματοποιός αυτού του αρώματος είναι ο Jacques Cavallier. Οι νότες κορυφής είναι κλημεντίνη, κυκλάμινο και ανθός αμυγδάλου. Οι μεσαίες νότες είναι παιώνα, Αμαρυλλίς και γιασεμί. Οι νότες βάσης είναι αμπέρι , βενζόη, λευκός μόσχος και βανίλια. 



Η γνώμη μου : Θεωρώ καταρχήν πως είναι ένα ιδιαίτερα κομψό άρωμα . Εγώ το προτιμώ για τις βραδινές και γενικότερα για πιο ιδιαίτερες εμφανίσεις μου. Έχει απίστευτη διάρκεια , χωρίς υπερβολή μπορώ να πω πως η μυρωδιά του διατηρείται και σχεδόν 24 ώρες μετά την εφαρμογή του , πράγμα που σημαίνει πως νιώθω ασφαλής χωρίς να χρειάζεται να το ανανεώνω κάθε τόσο. Ωστόσο δεν είναι καθόλου βαρύ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα και χειμώνα και καλοκαίρι. Είναι σίγουρα ένα άρωμα που δεν περνά απαρατήρητο!

Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο ή κάποιο από τα άλλα αρώματα της εταιρείας;  Περιμένω την άποψή σας!
Σας φιλώ γλυκά! J

3 σχόλια:

  1. Σας ευχαριστώ πολύύύύ!!! Είναι το πρώτο μου!!! Έχω κολλήσει με το Blog σας!!! Καλή αρχή κορίτσια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται υπέροχο και αριστοκρατικό και μόνο απ'το μπουκάλι!! Χιχι!! Μου κίνησες το ενδιαφέρον κ σε επόμενη βόλτα θα το τεστάρω!! Kisses!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή