Αναγνώστες

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Review : Carroten BB divine care , αντηλιακή κρέμα προσώπου.



Κορίτσια μου γεια σας!
Τις τελευταίες μέρες έχω κάνει διάφορα ψώνια με κάποια πραγματάκια που ήθελα να δοκιμάσω και τα οποία φυσικά θα σας παρουσιάσω.
Ένα από αυτά , όπως θα είδατε και στη φωτογραφία που ανέβασα χθες  το πρωί στο fb , είναι και η νέα περιβόητη ΒΒ  της Carrotene. Επειδή λατρεύω τα συγκεκριμένα προϊόντα και έχω μια κάποια αδυναμία στις ΒΒ creams , ήθελα οπωσδήποτε να τη δοκιμάσω.
Ας δούμε πρώτα τι προσφέρει :
  1. Κάλυψη των δυσχρωμιών και ατελειών του προσώπου (φακίδες , πανάδες , σκούρες κηλίδες).
  2. Ανανέωση της επιδερμίδας / αντιγηραντική δράση , χάρη στο Youth complex(κολλαγόνο , ελαστίνη, γλυκογόνο).
  3. Ενίσχυση της φυσικής λάμψης της επιδερμίδας
  4. Διατήρηση των φυσικών επιπέδων της υγρασίας.
  5. Προηγμένο σύστημα προστασίας UV balance.
  6. Δερματολογικά ελεγμένη/ανθεκτική στο νερό.
  7. Χωρίς Paraben.

Η κρέμα .
Ανοίγοντας το κουτάκι της είδα ένα κομψό πλαστικό μπουκαλάκι με αντλία. Να το το πρώτο συν. Σας έχω πει και στο παρελθόν πως τα σωληνάρια δεν είναι και το φόρτε μου , καθώς η μισή και βάλε ποσότητα από αυτή που θέλω να χρησιμοποιήσω, χαραμίζεται.
Δεύτερον συν ( και αναμενόμενο) αυτό το χαρακτηριστικό αγαπημένο άρωμα που σε πάει κατευθείαν στην παραλία και στην ξαπλώστρα σου! :-)

Η απόχρωσή της είναι ανοικτή , επομένως αν η επιδερμίδα σας είναι ανοιχτόχρωμη , θα σας καλύψει πλήρως.  Αν έχετε και εσείς σκουρόχρωμη επιδερμίδα όπως εγώ θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε λίγη πούδρα για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα  .





Το ίδιο φυσικά ισχύει και για όσες θέλετε να μαυρίσετε το καλοκαίρι. Ακριβώς επειδή είναι ανοιχτόχρωμη , θα χρειαστεί σίγουρα να χρησιμοποιήσετε και κάποια τερακότα. Εμένα αυτό δε με πειράζει ιδιαίτερα , αφού ούτως ή άλλως προτιμώ να μη μαυρίζω στο πρόσωπο ( πώς θα μπορούσα άλλωστε με το δείκτη προστασίας 50+ :-p )  και απλά να χρησιμοποιώ μια μπρονζέ πούδρα. Εδώ λοιπόν να προσθέσω πως μάλλον (δηλαδή σίγουρα) ΔΕΝ θα τη χρησιμοποιήσω στην παραλία γιατί ο δείκτης προστασίας της (SPF 25)  είναι πολύ χαμηλός για τα δικά μου δεδομένα. Αλλά για τις πρωινές εξορμήσεις , βλέπε δουλειά , είναι μια χαρά!
Σχετικά με την ενυδάτωση - κάλυψη : 
Το πρόσωπό μου δεν έχει κάποια ατέλεια όπως αυτές που υπόσχεται να καλύψει η κρέμα, άρα δυστυχώς  δεν μπορώ να εκφέρω άποψη πάνω σε αυτό το θέμα.
Θα πω μόνο πως είναι μια ΒΒ που δίνει λίγο χρώμα στην επιδερμίδα μου , απορροφάται πολύ εύκολα χωρίς  το πρόσωπο μου να γυαλίζει ή να δείχνει λιπαρό ,αλλά σε καμία περίπτωση δεν αφήνει ματ αποτέλεσμα ( στη δική μου επιδερμίδα τουλάχιστον που είναι μεικτή ).

Η διάρκειά της είναι πάνω – κάτω οχτώ ώρες (κάπου εκεί θα πρέπει να την ανανεώσετε) και η μυρωδιά της είναι έντονη μόνο αφού ανοίξετε το προϊόν και αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε. Ευτυχώς δηλαδή γιατί όσο κι αν μ’ αρέσει η μυρωδιά της , δεν θα ήθελα να μυρίζω στη δουλειά … καρότο!

Η συσκευασία της είναι στα 50ml και κοστίζει 10.50 euros. Πολύ καλή τιμή νομίζω.
Αυτά είχα να σας πως για την BB της Carrotene. Ελπίζω να σας φάνηκαν χρήσιμα και να την ευχαριστηθείτε κι εσείς όπως κι εγώ.

Α! Και καλό μας καλοκαίρι!!!
Σας φιλώ γλυκά!!!

6 σχόλια:

  1. Είναι όντως λίγο ανοιχτοχρωμη, μου αρέσει όμως η συσκευασία. Τέλειο review keep going
    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poso yperoxo post...
    SE proskalw sto blog mou exw diagwnismo.
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/2013/05/lierac-loves-womensummer-giveaway-is-up.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή