Αναγνώστες

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

To πρώτο μου Cherry Box Μαίου!

Κοριτσάκια μου καλημέρα!!
Ήρθε η ώρα να σας μιλήσω γι' αυτό το μαγικό κουτάκι που λέγεται Cherry Box  και που ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που το πήρα στα χέρια μου.

Η αλήθεια είναι πως στην αρχή ήμον λίγο επιφυλακτική αφού δεν ήξερα τι προιοντα ακριβώς θα είχε μέσα  και αν θα ταίριαζαν σ' εμένα. αλλά αποφάσισα να το παραγγείλω γιατί αν δε δοκιμάσεις , δεν μπορείς να ξέρεις. 

Περίπου δέκα μέρες μετά την παραγγελία μου , το παρέλαβα μέσω κούριερ. Με το που ανοιγω τη συσκευασία βλέπω ένα όμορφο και κομψό λευκό κουτάκι. Η καλή αρχή είχε ήδη γίνει! Αφού άνοιξα και το καπάκι βλέπω το ροζ κουφετί χαρτάκι που κάλυπτε τα προιόντα , αρωματισμένο με το πιο δροσερό και καλοκαιρινό άρωμα που έχω μυρίσει ως τώρα ( Eau de Toilette Oyedo) το οποίο θα ήθελα τόσο πολύ να υπήρχε μέσα σαν δειγματάκι!


Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Το κουτάκι μου περιείχε 2 προϊόντα σε full size , 2 προϊόντα σε travel size και 1 κραγιόν.

Fresh Line Cleo -Σαμπουάν για συχνό λούσιμο.
 75ml / 4.40 ευρώ.
Πρόκειται για ένα σαμπουάν με ενυδατική και προστατευτική δράση που καθαρίζει απαλά και καταπραύνει από τους ερεθισμούς . Η συνταγή του; αχιλέα , βρώμη , αλθαία , λεβάντα , σαμπούκα , σύμφυτο,αλόη,καλέντουλα,χαμομήλι.
Έχει απίστευτη μωρωδιά (σκεφτείτε όλα αυτά τα συστατικά μαζί!). Το χρησιμοποίησα χθες πρώτη φορά  , τα μαλλιά μου μυρίζουν Υ-ΠΕ--ΡΟ-ΧΑ (και το μαξιλάρι μου επίσης).


Bioplasis - Ενυδατική κρέμα ημέρας για αντιρυτιδική πρόληψη.


 50ml/21.60 ευρώ
Ενυδατική κρέμα ημέρας με αντιρυτιδική πρόληψη (τι να κάνουμε είμαστε σ' ενα μεταβατικό στάδιο , πρέπει να τα προσέχουμε κι αυτά , χι-χι) με μαστιχέλαιο και ελαιόλαδο. 
Γενικά δεν είμαι φαν της  μαστίχας , σε οποιαδήποτε εκδοχή της , κι ευτυχώς η μυρωδιά της στην κρέμα είναι σχετικά διακριτική. Την έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές συνολικά . Το πρόσωπό μου παρέμεινε απαλό για πολλές ώρες μετά.

Juliette Armand -Cleaner Wash
Υγρό σαπούνι για καθαρισμό του προσώπου. Καθαρίζει σε βάθος χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα. Έχει ένα φανταστικό άρωμα , εμένα μου θυμίζει τσιχλόφουσκα!! Η τιμή του είναι 13.50 ευρώ για τα 210 ml. Θα το δοκιμάσω σύντομα και θα σας πω την άποψη μου!


Red Water - Relaxing Shower Gel
Πρόκειται γαι ένα αφρόλουτρο με γάλα βρώμης , αλόη και τήλιο που υπόσχεται να μετατρέψει τη διαδικασία του καθαρισμού του σώματος σε κούρα ομορφιάς (!!!) χάρη στο ιαματικό νερό που διαθέτει. Η αλήθεια είναι πως έχει μια έντονη μυρωδιά , η οποία δεν περνά απαρατήρητη. Το χρησιμοποίησα και αυτό μετά από μια κουραστική ημέρα και μπορώ να πω πως ένιωσα αρκετά ανανεωμένη. Η τιμή του είναι 9.20 ευρώ για τα 250 ml.

Και για το τέλος σας άφησα το προϊόν που λάτρεψα απλά και μόνο από τη συσκευασία.

Babor- Ultra Performance Lip Colour (Nude Pink).
Μπορείτε να καταλάβετε το γιατί! Είναι από τα πιο κομψά κραγιόν που έχω χρησιμοποιήσει!

Πρόκειται για ένα κραγιόν μεγάλης διάρκειας που αναπλάθει , προστατεύει και λειαίνει το εαυαίσθητο δέρμα των χειλιών , χαρίζοντας ταυτόχρονα μοναδική λάμψη. 
Να προσθέσω εγώ πως έχει μια υπέροχη μυρωδιά (βούτυρο - κακάο μου θυμίζει εμένα ) έτσι ώστε να θέλεις να το φοράς συνέχεια απλά και μόνο για να γλείφεις τα χείλια σου! Δεν το έχω τεστάρει ακόμη 100% σε ότι αφορά τη διάρκεια αλλά πραγματικά είναι από τα λίγα κραγιόν που δεν θα με πείραζε να το ανανεώνω κάθε τόσο! Κοστίζει 25 ευρώ.

Αυτή λοιπόν ήταν η πρώτη εμπειρία μου από το Cherry Box!! Με λίγα λόγια , αγόρασα προϊόντα αξίας 50 ευρώ με μολις 10 ευρώ(!) και περιείχε άλλα 2 προϊόντα μέσα για να τα δοκιμάσω. 
Έμεινα κατενθουσιασμένη και σίγουρα θα αγοράσω και το κουτάκι του Ιουνίου! Αν θέλετε να το κάνετε και εσείς δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε τη σελίδα του Cherry Box

Για όσες το έχετε αγοράσει ήδη , θα χαρώ πολύ να δω τα σχόλια σας από κάτω.
Να έχετε ένα υπέροχο μεσημέρι Κυριακής!
Σας φιλώ γλυκά!



4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο blog Έφη μου! :)
    Αν θες ρίξε και συ μια ματιά στο δικό μου..
    Φιλιά πολλά από http://efilovesbeauty.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται πραγματικά υπέροχο σαν ιδέα το Cherrybox!!! Τόσα καλά και αξιόλογα προϊόντα σε προνομιακή τιμή!!! Σίγουρα αξίζει!!! Σούπερ και η νέα εμφάνιση του blog!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι με την πρώτη ευκαιρία δοκίμασε το! αξίζει πράγματι! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      xxx !

      Διαγραφή