Αναγνώστες

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Review Garnier BΒ Cream Μiracle Skin Perfector (Combination to Oily skin).

Καλημέρα κορίτσια!! 

Σήμερα θα σας μιλήσω για την αγαπημένη μου BB Cream Miracle Skin Perfector της Garnier για λιπαρό και μεικτό δέρμα.. Είναι αυτό που λέμε 'έρωτας με την πρώτη ματιά" ή μάλλον με τη δεύτερη και θα σας εξηγήσω παρακάτω τι ακριβώς εννοώ με αυτό.

Ας δούμε όμως τι ακριβώς εννοούμε όταν λέμε "BB Cream" :  Μετά από μια σχετική έρευνα στο διαδίκτυο , ανακάλυψα τα εξής : Γύρω στο 1950 η δερματολόγος Christine Schrammek δημιούργησε μια αλοιφή για να θεραπεύει , να λειάνει και να προστατεύει την επιδερμίδα των ασθενών της κατά την ανάρρωση μετά από διάφορες επεμβάσεις.  Έτσι η Dr Schrammek λάνσαρε το πρώτο Blemish Balm το 1950.

Πολλά χρόνια αργότερα  (το 2006 περίπου) η BB Cream έγινε γνωστή ως μια μεγάλη επιτυχία στην Ασία γιατί παρέχει ένα αποτέλεσμα καλλυντικού προϊόντος  φροντίδας και μακιγιάζ , μελετημένο και δοκιμασμένο.  Φωτίζει την επιδερμίδα των γυναικών της Ασίας  μέσω μιας ειδικής γκρίζας απόχρωσης για να αποχρωματίζει τον κίτρινο τόνο της επιδερμίδας ( Πηγή : TLife ).

Mε λίγα λόγια , μια BB Cream καλύπτει , ενυδατώνει και προσφέρει χρώμα στην επιδερμίδα με μια μόνο κίνηση!  Για κορίτσια σαν κι εμένα που βαριούνται το πρωί το πολύ βάψιμο ή δεν το μπορούν , ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες , η BB Cream της Garnier , είναι σίγουρα το απόλυτο καλλυντικό τους!

Αρχικά δοκίμασα την πρώτη εκδοχή της BB Cream στη Medium απόχρωση αφού η επιδερμίδα μου είναι σχετικά σκουρόχρωμη. Δυστυχώς όμως δεν είχε το αποτέλεσμα που ονειρευόμουν διότι ναι μεν κάλυπτε την επιδερμίδα μου , γυάλιζε όμως αρκετά  και έπρεπε να χρησιμοποιήσω από πάνω κάποιο Foundation ή πούδρα για να πετύχω το ματ αποτέλεσμα που ήθελα.  Απογοητεύτηκα πάρα πολύ. 
Και κάπου εκεί κάνει την εμφάνισή της ,  η BB για τις λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες. Αποφάσισα να τη δοκιμάσω. Χρησιμοποίησα και πάλι τον Medium τόνο. Και δικαιώθηκα. Κάνει όλα αυτά που υπόσχεται! 

Τέλεια ενυδατωμένη επιδερμίδα  αν και με ελαφριά σύνθεση, ακόμη και ώρες μετά την εφαρμογή της. Χάρη στον απορροφητικό περλίτη που διαθέτει , γυαλάδα και λιπαρότητα σχεδόν εξαφανίζονται κι έτσι δίνει στο πρόσωπο το ματ αποτέλεσμα  που επιθυμούσα και το κυριότερο με μεγάλη διάρκεια.. 

Ατέλειες , κοκκινίλες και πόροι (αν και το πρόσωπο μου είναι σχεδόν καθαρό πλέον) σχεδόν εξαφανίζονται. Και το κυριότερο ; Έχει δείκτη προστασίας SPF 20 που σημαίνει ότι δε χρειάζεται να "φορτώνω" το πρόσωπο μου και με αντηλιακή κρέμα. Ειδικά το καλοκαίρι  όσο λιγότερα τόσο καλύτερο!

Το μόνο "μείον" που μπορώ να της βρω είναι το σωληνάριο. Όπως σας έχω πει και σε προηγούμενα reviews , με τα σωληνάρια έχω θέμα. Σχεδόν πάντα βγάζουν μεγαλύτερη ποσότητα από την επιθυμητή  με αποτέλεσμα η υπόλοιπη ποσότητα να πηγαίνει χαμένη. 
H τιμή της είναι στα 9.99 ευρώ στην ποσότητα των 40 ml.

Αυτή ήταν η άποψη μου για την αγαπημένη BB Cream , που μου έλυσε κυριολεκτικά τα χέρια. Περιμένω με χαρά και τις δικές σας εντυπώσεις.
Θα επανέλθω σύντομα με νέο ποστ , έκπληξη!
Μέχρι τότε , να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!
Τα φιλιά μου! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου